Ibland försenas leveranser av skäl utanför vår kontroll. Om du tror att ditt paket borde ha levererats vid det här laget, vänligen kontrollera leveransstatusen med hjälp av länken i paketets leveransmejl eller gå till leveranspartnerns webbplats och ange ditt spårnings-ID.

 

Om spårningstjänstens status visar ofullständig adress/felaktig adress bör du kontakta leveranspartnern direkt för att lösa problemet.

 

Om spårningen har stoppats och inte har uppdaterats på några dagar, eller om du behöver ytterligare hjälp, kontakta vår kundtjänst.

 

 

Vänligen ha följande redo så att vi kan hjälpa dig så snabbt som möjligt:

  • Din beställning och spårnings-ID/kundnummer
  • Anledningen till ditt klagomål
  • Begär du återbetalning eller ersättning om ditt paket visar sig vara förlorat


Vi kommer att kontakta leveranspartnern för att påbörja processen med att lokalisera var paketet finns. Vi kommer att uppdatera dig så snabbt som möjligt.